« Home | 15 sekuntia Kalliota » | Kameralaukku täyttyy... » | mahtiHiiri » | Mainontaa sunnuntaille... » | SOUL SEED - THE NIGHT FOR REAL SOUL MUSIC IN TURKU... » | Ei itketä lauantaina » | (Mobiili)portfolio » | Koti etsii omenaa » | Ihailua valokuvauksen saralta » | Kamerakuume ei laskeudu »

Blogi som suks

Viime aikoina olen luullut olevani kiireinen. Olen tehnyt lopputyötäni, josta toivottavasti tulee läpipääsevä. Päivät olen tehnyt taas päivätyötä. Olen ollut kaikesta väsynyt ja pahasti. Onneksi lopputyö on palautettava parin viikon päästä. Toisaalta 3500 sanaa jäljellä, blogilla toivottavasti hieman enemmän.

Luen omia kirjoituksia. Suurin osa liittyy kameroihin. Suurin osa puheistani liittyy kameroihin. Äsken hain postista muistikortin. Kotona on kameralaukku, josta löytyy vasta salama. Tänään menen katsastamaan käytettyä objektiivia. Mikä siinä sitten on, että aina pitää hurahtaa johonkin. Onneksi autojen tuunaus ei ole tullut mieleeni.

Varastomies, -Valtteri ja Nurmine ovat olleet hiljaisia. Ymmärrän. Toisaalta Pintaliidollakin on ollut hieman töitä. Lisää saa tulla. Taanoisia sandaali-ohjeita kävi muuten lukemassa noin 20 000 kävijää. Emme siis ole ihan alamaissa.

Allekirjoittanutta haastateltiin viime viikolla. Kiitos Rakentavadesink. Linkistä lisätietoa, vaikka en minä mitään kärkevää kertonut.

Eilen olin tentissä. Viimeeksi olen ollut sellaisessa yli vuosi sitten. Suomalaisen mainonnan historia on ihan mielenkiintoista, mutta kun sain hyvän idea juuri ennen tentin alkua. 15 minuutin jälkeen aloin kirjoittamaan omaa ideaani kauppakuittiin. ADHD taisi iskeä?

Tänään matkustan taas Pendolinolla. Vaaleanpunainen iPod saa soittaa rauhallista musiikkia.

terv. OOpa mahdottomasta maailmasta


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee