« Home | Minun Turkuni Vol. 3 » | Minun Turkuni VOL. 2 » | 23h helvetti » | Kuka muukaan mainosmaakari olisi? » | Tiistain kuva » | Tyylikästä nörttikamaa » | Rullaatirullaatirullaa » | Viikonlopusta, sisustamisesta ja kaikesta muustaki... » | Kommentteja... » | Ryhmiksessä Paniikki »

Kerrankin asiaa... tai sitten ei!

Tämän viikon lauantaina on pikkujoulut, jonne myös minä aion saapua. Harvinaista sikäli, että vihaan pikkujouluja yli kaiken. Toisaalta en ole jouluihminen muutenkaan. Jouluna menen kuitenkin vanhemmilleni. Olen myös lupaantunut kokeilemaan pilatesta jouluaattona. Mitäkähän siitäkin tulee?

Jouluhössötys on pahinta. Ehkä se johtuu siitä, että normaali työnkuva on pelkkää hössöttämistä. Minä en tykkää herätä klo. kuusi stressaamaan koristeluita, kinkkua tai joulukuusta. Onneksi ei ole lapsia. Joululahjojakaan en usko saavani. Ehkä jotain pientä. Se uusi objektiivi on tulossa kotiin, joten eiköhän siinä sitten kaikki.

Sisäpiirin pikkujouluissa toivon näkeväni muun muassa Hinkstoonan, Sarnon, Jannen, Skrubun, tytöt (1, 2 ja 3), Sediksen ja tottakai Jarkon... sekä kaikki muutkin ketä en linkittänyt, sillä nyt on tehtävä myös muita töitä.

-oopa

Meidän perhe on hieman aamuvirkumpaa porukkaa.

oopa

Jep, tyttö kilpailijanumerolla 1 on tulossa pikkujouluihin!
Meillä useimmiten jonkun pitää herätä kohta kuuden jälkeen hössöttämään oli joulu tai ei. Joten lisähössötys menee samaan piikkiin.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee