« Home | oopa: tänään tuparit » | oopa: soul seedit illalla » | niitty: eikö äiti opettanut... » | oopa: tosin tytöillä on taas varmaan sunnutaina... » | oopa: herra keski-ikäinen » | oopa: Firefox for mac 1.5.0.1 » | oopa: uudenlaiset Olympialaiset » | noumann: uutta kivaa mutta ei pullaa » | Varastomies: näitä on odotettu » | Niitty: will lost my TV »

niitty: ei kutsu mua Kuusamo.

Huomisesta alkaen olen sitten 5/7osaa Helsinkiläinen. Ja koska loppukuu tulee majailtua sukulaisten nurkissa, tuottanen jatkossa tekstiä pääasiassa viikonloppuisin. Siihen asti, moro!

* * *
Helsinki.
Savuinen, sumuinen kaupunki.
Ihmiset ei tunne edes naapuriaan.
Kaikilla on kiire,
harva täällä hymyilee.
Näkymättömät laudat nykivät ja repivät sätkynukkeja,
jotka poukkoilevat kuin saaliskalat sumpussa.
Kaikilla on kiire ei minnekkään.
Kuusamo
Nyt kutsuu mua Kuusamo.
Metsän näen jämäkän,
ja vaaran sinertävän.
Kuusamo,
Nyt kutsuu mua kuusamo.
Sieltä vaan mä rauhani saan.
Kuusamo...
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä.
On vain joukko yksinäisiä, ja heitä on monta,
liian monta.
En tahtoisi olla yksi heistä.
Tahdon olla vapaa,
ja hengittää havun tuoksua.
Täällä olen kuin vanki,
lähden Kuusamoon.
Kuusamo,
nyt kutsuu mua Kuusamo.
Metsän näen jämäkän,
ja vaaran sinertävän.
Kuusamo,
nyt kutsuu mua kuusamo.
Sieltä vaan
mä rauhani saan.
Kaukana,
on mennyt onni kaukana.
Mielenrauhan menetin,
mut sen kai saan takaisin.
Ainoa,
lie paikka vailla vainoa.
Korpimaa,
se kanssani jaa...
Kuusamo
nyt kutsuu mua kuusamo...
Danny - Kuusamo

Dannyn ja Dannyn naapurin välinen muuri on vähän helvetin paksu, joten on aika jeesustelua tulla avautumaan naapurin tuntemattomuudesta.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee