« Home | Ameeba: Tietoisuus vie turmioon » | niitty: kannustavaa.. » | niitty: ikävä ihminen » | oopa: hih, mikä viikkis » | oopa: vieraita » | noumann: kivaa, kivaa! » | oopa: soul seedit pikku torressa » | varastomies: perkeleen promot » | noumann: tyrmätty » | oopa: kiva perjantai »

oopa: jo nuorena tiesin että nörtit on kool

Siksi lukiossa päätin jo kokeilla tietoisesti nörttilookkia. Toimi. Seuraava haaste on jenkkisiilin leikkauttaminen. Toimisikohan se vielä?

*reps :D:D mä en julkaisis tämmöttii. :D

Tämän jälkeen ulkonäkö on mennyt vain alaspäin.

Oli sulla ainakin kylän isoin... kravatti. Mutta sis mikä vitsi tässä on? Toltahan sä näytät edelleen?

lasit on vielä suuremmat, mutta otsatukkaa mulla ei enää ole.

Kymmenen pistettä pottatukalle, joka varmaankin on leikattu Salon de la maman'ssa "taikinakulho-päähän-ja-napsitaan-puutarhasaksilla-pitkin-reunoja" -menetelmällä.

Ziisus kraist ... määän!! Ja mä luulin näyttäväni nuorena vähän niin kuin hullulta. Mutta toi on suoraan paranoidikon oppikirjasta. Juuri noin. Toivottavasti palaat tuohon lookiin iän tuomalla varmuudella ...

Mä niin oisin kiusannu sua.

"valmiina työelämään"...ihme, ettet päätynyt suoraan konttorirotaksi. ethän?

Kieltamatta nortimman nakoinen kun yks muu mun kavereista lukio ikaisena ;)

mitäs sitä juuriaan häpeilemään, kyllä vantaalaisuus saa näkyä kuvissa ja ajassa... mutta se on hullua, että mä muistan ton :D

::Hanna

Vantaalaisuus oli tilapäinen häiriö elämässäni. Paluumuutto TAKAISIN HELSINKIIN tapahtui heti lukion jälkeen. Ja nää Turku vuodet? en osaa selittää.

Siis IIK mä en ala! Tuo otsis on kyllä ... en keksi mitään sanaa. Wau!

Hyvä tyyli. Mut minkä takia toi kravatti on noin helvetin pitkä?

Ei voi tietää.. :P

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee