« Home | oopa: locoroco villitsee » | oopa: kiirettä viikonloppuna » | niitty: so not suomalaista käytöstä. » | oopa: mittausharjoituksia » | puuro: elämätöntä eloa » | noumann: ohrwurm » | oopa: uusia kokemuksia » | oopa: ohhoh! » | noumann: iHuh-huh » | oopa: koira »

Ameeba:lyhyestä virsi...

Elämän karut tosiasiat tulivat vastaani jälleen. Lehden toimittaminen yhdistää kaksi työsarkaani: lehtijutut ja mainokset - sangen ikävällä tavalla. Koska olen helvetinmoinen jaarittelija, olen joutunut tänään käymään saman keskustelun noin kuusi kertaa.

Taittaja: A?

Minä: No?

Taittaja: Ei tää juttu mahdu tälle sivulle, kun tähän tulee puolen sivun mainos.

Minä: (Syvä huokaus.)

Ja sitten kiltisti lyhentämään. Ehkä vielä joskus opin tiivistämisen taidon.

Itse kun aikoinani kirjoittelin muutaman artikkelin erääseen SanomaMagazinineen, annettiin mulle merkkimäärä mihin asia pitää survoa. Ja yleensä sitä joku vielä hieman muokkasi, lyhenteli ja muklasi. Eipä moinen mua haitannut, kun asia säilyi samana ja rahat kilahti tilille. Ilmeisesti päivittäin ilmestyvissä lehdissä tahti ja tapa tehdä on jotain muuta:D

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee