« Home | oopa: on kaikki niin kuin ennenkin » | noumann: pitkä kostea viikonloppu » | Ameeba: lapsellinen viikonloppu » | oopa: GB-meininkiä » | oopa: onneaponnea » | niitty:Kaikki lähti siitä kun: » | oopa: irtolaiseksi? » | oopa: nyt se selvisi... » | Oopa: tähän mennessä tapahtunutta » | oopa: mietteliäät mestarit »

puuro: blogikriisi

Minulla on ongelma. Jo viikolla mietin, että minulla ei ole mitään kerrottavaa kenellekään. Nyt viikonloppuna olen katsonut kaksi elokuvaa, käynyt teatterissa ja tanssiesityksessä ja ravintolassa syömässä, sekä nukkunut poikkeuksellisen myöhään. Silti minusta tuntuu, että minulla ei ole mitään sanottavaa mistään. Miksi olen näin passiivinen? Eihän se voi johtua siitä, että olen ollut ryyppäämättä jopa viikon, eihän?

Onneksi kohta alkavat jalkapallon MM-kisat, sitten minulla on jatkuvasti puhuttavaa. Tosin kukaan ei halua kuunnella.


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee