« Home | oopa: taiteiden yössä » | oopa: valokuvatorstaille taidetta » | noumann: päällepantavaa » | niitty: haaveita vain » | puuro: tämän syksyn huumoripläjäys » | niitty: törmäyksiä internetissä » | oopa: vielä on kesää jäljellä... » | oopa: kouluratsastusta » | Ameeba: Pimp my face » | noumann: kortit uusiksi »

Niitty: erilainen partiolainen

Eilen aamulla olin hyvällä tuulella. Se taasen aiheutti kiusallisen tilanteen ohittaessani taloyhtiömme mattotelinettä.

Olin siis matkalla viereiseen kauppaan hakemaan kahvimaitoa, kun huomasin, että eläkeläisrouva tamppasi mattojaan verrattain heikolla voimalla. Sen kummempia miettimättä, kysyin "tarvitsetteko Te rouva apua?". Mummeli hämmentyi täysin, vastasi vain epäröiden että "ei". Intoni auttaa katosi hetkessä, kun tajusin, että mummeli piti minua joka a) hulluna, b) pervona tai c) hullunapervona. Tilanne muuttui entistä monimutkaisemmaksi, kun mummeli kuitenkin jatkoi: "Mutta minulla on sisällä iso matto, jota olisi kyllä kiva tampata". Nyt minä luulin häntä a) hulluksi, b) pervoksi ja c) hulluksipervoksi... Pakenin paikalta huutaen, ja sillätiellä olen edelleen.

Noeivaisiskaan. Tarinassa oli totta se, että tarjosin apua ja mummo halusi että auttaisin ison maton tamppauksessa, joka tosin oli sisällä. Minulla oli kuitenkin "kiire", enkä halunnut mennä kenenkään asuntoon, tuskin mummokaan minua olisi sinne halunnut ja siksi sanoin, että autan sitten joku toinen kerta kun törmätään... Eli jatkossa pitää liikkua näillänurkilla naamioituneena.


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee