« Home | oopa: Brittikomediaa parhaimmillaan » | oopa: Siitä dietistä! » | Oopa: Kännykuvia pitkästä aikaa » | Pintaliito hiljenee Joulun viettoon » | Trendit ovat hip » | Minun Turkuni VOl. 4 » | On se sitten iso... » | Uusi jäsen esittäytyy » | Uusi jäsen » | 10 tuoppia ja moraalikrapula »

oopa: huomenna on vuosi uusi

uusi vuosi->tylsää. ainakin täällä bileissä. täytyy nyt jonnekin edes vuodattaa.

-olen nörtti
-haluan ipodin
-kiva näyttö sulla
-olen pileissä, olen netissä iBookillani
-nainen tuo silti olutta viereeni
-mulla on yksi ammus... iso pata, jota tukes ei ole hyväksynyt
-bloggaaminen on trendikästä
-puhuin juuri mainonnasta
-halvalla kahvilla saa suomalaiset vaikka thaimaaseen
-luen blogiasi kello 23.10 uuden vuoden pileissä... kertoo jotain blogistasi (tai minusta)

hyvää vuotta!

(mainos)oopa


***

Noin olin kirjoittanut hyvän (korvannuolenta) ystäväni blogiin viime uutena vuotena. Oli kuulemma tullut kännykkään sähköposti uudesta kommentista blogissa. Oopan terveiset.

***

Nyt voit PA kutsua itseäsi Pintaliito-ihmiseksi, koska Pintiskin linkkasi tämä vuoden puolella.

***

Pintaliito{blogi} jatkaa ensi vuonna samaa tahtia. Turhaa lätinää kaikesta, ja vähän sen sivustakin. Keskimäärin 0.93 kuvaa/viesti ja tahti jatkuu.

***

Hyvää uutta vuotta!

***

ps. tänään: olen nörtti, omistan iPodin, se näyttö on kiva vieläkin, olen kotona iBookin kanssa, nainen ei tuo olutta viereeni, minulla ei ole pataa, bloggaaminen on kuollut, en puhu mistään mitään, kahvilla voi liikuttaa massoja sekä aioin lukea blogeja myös yöllä.


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee