« Home | Uusi jäsen » | 10 tuoppia ja moraalikrapula » | Viikonloppunakin oli asiaa » | The best photos of the year 2005 » | Paavo osaa jo iskeä silmää » | mitämitämitä? » | Kerrankin asiaa... tai sitten ei! » | Minun Turkuni Vol. 3 » | Minun Turkuni VOL. 2 » | 23h helvetti »

Uusi jäsen esittäytyy

Hei kaikki!

Oopa pyysi kirjoittamaan oikeastaan ihan mistä vain, katsotaan mitä tuleman pitää.

Jos nyt alkuun vaikka kertoisin, että olen tästä lähdössä ostamaan kuntosalikorttia. Viimeviikolla kun katsoin ranskalaisen dokumentin, jossa erilaiset erilaiset ihmiset hakivat töitä. Resoluutio oli, että läskit pärjää paskimmin. Läskistä en tiedä, mutta ylipainoinen olen.

Siinä päivän tunnustus, asiana voisi olla vaikka Luksuksen kautta tutuksi tullut: http://www.rankin.co.uk/ . Setä todellakin tietää mitä tekee, varsinkin "one dress" -sarja kolisee allekirjoittaneeseen. Sarjan toinen kuva, tyttö vasten takista ja luulin, että olen nähnyt vilauksen taivaasta. En tiedä millä mies kuvaa, mutta mulle yksi sellainen! Jonkun alan ammattilaisena tiedän, että vehkeillä on väliä. Siksi olenkin kade Oopalle kun sillä on niin iso (viimeistään NYT pitäisi sen spostin olla pullollaan).

Siitä tulikin mieleeni, että onkohan sitä tutkittu kuinka paljon mielihyvää taide voi ihmiselle aiheuttaa? Minulle tietyt elementit kuvissa; asetelmallisuus, punainen väri ja kaunis valaisu ovat lähes takuuvarmoja kikkoja saada mielihyvää. Kun taas abstraktiot ja vihreä ovat aikamoisia inhokkeja. Kun olen rikkaampi, ostan kameran ja hukutan itseni euforiaan.

Tuollainen olen minä, terveisin;
- Niitty

Hei!

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee