« Home | oopa: katukuvausta vaalipäivänä » | oopa: Minun ku-Åb vol. 8 » | niitty: 50/60 -tilanne eli se pakollinen » | oopa: niin se vaan jatkuu... » | oopa: aaaaaarrrrgh! » | niitty: vaatehaasteita ja halutaan vuokralle. » | oopa: Minun Turkuni vol. 7 » | oopa: elämäni muuttuu mustavalkoiseksi » | oopa: muuttostressiä » | oopa: elokuviin »

oopa: vielä yksi!

klikkaa suuremmaksi

säästele välillä sulkijaasi ja korjaa vaikka noi linkit vaikka oranseiksi:D

En mä kehtaa koodata tällä kämppiksen koneella. Mulle ei ole vielät tarjolla nettiä, kun joku on hommanut tänne USB-modeemin (home PNA)... mitenköhän tää nyt pitäisi sitten hoitaa, että mun omppuun saataisiin yhteys?

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee