« Home | noumann: kaatumisia » | oopa: iPuh » | oopa: herra kansanedustajaa katsomassa » | oopa: piristystä viikonloppuun » | oopa: HS blogi ilahdutti » | oopa: omakuva » | Ameeba: "Ja nyt kiveä pesään!" » | noumann: eero tykkää rokista » | Ameeba: Nyt nää niinku näyttelis » | noumann: walk, don´t run »

niitty: home sweet home

Aaaaah, kotona. Edessä kuppi kahvia ja laskiaispulla. Viikko Helsingissä on takana ja kokemukseeni perustaen, olen valmis väittämään että turussa kaikki on paremmin. Täällä maalla ihmiset eivät tiuski, katsovat silmiin ja jotkut jopa hymyilevät. Staadiis muusta tuuntuu niiinqu eet kaikki oon niiinqu vihasii.

Ehkä kevät tuo lämpöä ihmisiin, toistaiseksi kun pääkaupungissa ollaan pahasti pakkasella.

ps. en tiedä onko Motivus vielä auki, mutta siellä oli avoimet ovet tänään ja mentiin avovaimon kanssa vetämään treenit. Samalla tuli ostettua 6kk salikortti puoleen hintaan (144€). Nyt olen sitoutunut urheilemaan elokuun loppuun. Päätöksessä kannusti, kun kokeilin aamulla wanhoja farkkuja, jotka meni kiinni ekaa kertaa pariin vuoteen:)

"Aaaaah, kotona. Edessä kuppi kahvia ja laskiaispulla. Viikko Helsingissä on takana ja kokemukseeni perustaen, olen valmis väittämään että turussa kaikki on paremmin."

Kärsimyksiä:
*jouduin lopettamaan kahvin juonnin
*olen laihdutuskuurilla ->ei pullaa
*haluan muuttaa Helsinkiin

Hitto, toi kuntosalikorttihan on tosi edullinen. Jos Motivus olis hiukka lähempänä, niin vaihtaisin sinne.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee