« Home | niitty: kaikkea ne jaappanialaiset tekee... » | oopa: vielä se fiiliskuva » | oopa: ei, en ollut siinä bussissa » | niitty: home sweet home » | noumann: kaatumisia » | oopa: iPuh » | oopa: herra kansanedustajaa katsomassa » | oopa: piristystä viikonloppuun » | oopa: HS blogi ilahdutti » | oopa: omakuva »

niitty: oi kaikki muut roskakoriin heitä

www.pandora.com on nettiradio josta Busines.fi kirjoitti hiljattain. Jo silloin meinasin kommentoida tätä älyttömän mielenkiintoista ideaa, mutta jotenkin se vain jäi.

Tänään ystäväni Asmunder mainitsi palvelusta ja löysin perille. Voin vain sanoa, että kiitos. En tarvitse enää muita kanavia (paitsi kun tekee mieli kuunnella koneita, suosittelen www.etn.fm aseman progetaajuutta.).

Viimeisen tunnin kuunnellut aivan uskomattoman sielukkaita orkestereita, kuten esim.

wau,upea keksintö.

Minä, progeparta, kiiruhdin heti kuuntelemaan, mutta sieläthän tuli vaan ihan ikitylsää ja paikallaan junnaavaa jumpsisjömpsis tanssibiittiä progekanvalta. Olen pettynyt.

Mä taasen kuuntelen mielelläni välillä jumpsisjömpsis-progee, siinä on sellaista juhlan tuntua. Mutta sitten toisaalta, viime torstaina ostin Wigwamin "Nuclear Nightclubin". Eli kummatkin proget kolisee. Ei kannata ottaa pettymyksenä, vaan koe se rikkautena, että maailmassa on niin paljon erilaista musiikkia, jopa saman termin alla.

Mun mielestäni se ei ollu progea, mutta makuasioista on tunnetusti paha kiistellä. Odotin varmaan jotain ihan muuta.

Ja kuuntelen minä muutakin kuin progea :)

nojoo, jos kyseon siitä että se proge ei ollut kunnon progee ni toki sekaan mahtuu huonoja settejä. 90%on kyllä silti ollu laatukamaa ku olen surffannut itseni sisään.

Ja mitä tulee makuasioihin, niin mä olen kanssa jo hyväksynytsen, että muut on yleensä väärässä, eikä usko järkipuhetta...

Pakko vielä mainostaa tämän hetken suosikkilevyäni: The Tangent – A Place in the Queue. Nerokas levy. Suosittelen hankkimaan Special Edition tuplalevyversion.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee