« Home | niitty: näkökulmia 11/9 -tapahtumiin... » | Noumann: taiteltava jänis » | oopa: ircquotes » | niitty: paha maa » | Ameeba: Sattumuksia » | oopa: kieltäkää sauvakävely, kieltäkää ajattelu » | oopa: huuhaa » | Ameeba: ympäri mennään yhteen tullaan » | niitty: paha karhu » | oopa: mua väsyttäääh »

Ameeba: Rypyt sileiksi syömällä

Ostin viime viikolla vaa'an, joka näyttää painon lisäksi rasva- ja nesteprosentin. Sen tarkoitus oli toimia motivaattorina terveellisyyspyrkimyksissäni, mutta vaikutus on ollut kyseenalainen.

Plussapuoli:
Olen palauttanut mieleeni, miten lasketaan prosenttilaskuja.
Miinuspuoli:
Nykyisen rasvaprosentin mukaan minussa on 15,4 kiloa läskiä.

Vaa'an ostamisen jälkeen olen lihonut kilon, eli jos jatkan samaan malliin, olen kesään mennessä kerännyt itseeni noin 11 kiloa ihraa.

Lisää matematiikkaa: luin jostain, että kilo rasvaa tarkoittaa senttiä kehon rasvakerrokseen. Tulen siis olemaan 11 senttiä paksumpi kauttaaltaan. Miltähän näyttää 11 senttiä paksumpi naama? Tai sormet? Hmm... läskikorvat?

Loppupäätelmä: Kesäkuussa minussa on ehkä 26,4 kiloa laardia.
Rikkaat rouvat ruiskuttavat kuulemma läskiä naamaryppyjensä täytteeksi. Ehkä voisin perustaa bisneksen. Premium Ameba Anti-wrinkle Fat. Kuulostaa hyvältä.

Kyllä, minä olin se nörtti joka kertoi kaiken prosenttien ihmeellisestä maailmasta. Toivottavasti se kilo ei kuitenkaan tullut allekirjoittaneen takia... :D

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee