« Home | Ameeba etsii totuutta Ennasta Anniin » | noumann: halvalla rikkaan » | oopa: jussi tuli ja meni » | niitty: "pakollinen juhannuspostaus" » | noumann: kotikoski » | niitty: toivotaan parasta ja pelätään pahinta » | puuro: täällä Etelä-Savossa... » | oopa: ihq kissa ja Mac » | oopa: MM-kisojen kovemmat kaverit... » | oopa: mölkkyä »

niitty: eat shit asshole t: asiakaspalvelu

Muuttamiseen liittyy miljoona pientä asiaa jotka pitää muistaa hoitaa. Ja vielä kun muuttaa pois kahdesta asunnosta, on asioita, tattadaa, kaksimiljoonaa. Tänään on selvinnyt mm. seuraavaa;

Welho ei toimi uudessa osoitteessani. Tästä he rankaisevat minua 69euron sopimussakolla joka siis johtuu siitä, että he eivät pysty toimittamaan liittymää Itä-Helsinkiin?! Kun otin liittymän maaliskuussa, sanoi myyjä että "älä huoli, se toimii joka paikassa Hesassa". Kuka on vastuussa, minäkö? Jaa a. Tutkisin asiaa tarkemmin jos olisi aikaa.

Saunalahti ei halua palvella asiakkaitaan puhelimessa. Mielenkiintoiseksi kyseenomaisen operaattorin irisanomisen (siis Turun kämpästä) tekee seuraava lause:
HUOM: Irtisanomispäivämäärä on ohjeellinen. Irtisanominen astuu voimaan ja ADSL-liittymäsi toiminta loppuu aikaisintaan kuukauden päästä seuraavan laskutuskauden alkamisesta.

Siis mitähä? Voisiko asiaa enää epämääräisemmin todeta. Eli siis jos nykyinen laskutuskausi on välillä 14.6.-14.9. tarkoittaako edellälainattu sitä, että mun on maksettava koko tuo aika ja sitten yhteys katkeaa joskus jos katkeaa? Mä ei tajua. Noh, osoitteenmuutos on (kai?) ilmainen, joten sillä mennään, kunnes asia selviää. Ikävän epäselvää, sillä taloyhtiössä olisi tarjolla netti hintaan 5e/kk.

Ja taloyhtiön netistä vielä senverran, että kun soitin yhtiöön ja tiedustelin liittymän speksejä oli keskustelu about seuraava;

Niitty:
Hei blablablaa. Että sitä minä vaan että mikäköhän on sen liittymän nopeus?

Asiakaspalvelija:
No mä en tiedä kyllä siitä mitään.

Niitty:
Jaha. No kuka sitten tietää.

Asiakaspalvelija:
No "Ritva"(nimi muutettu" tietää, mutta se ei ole täällä... Niin ja Pertti(muutettu myös), mutta Pertti on lomalla.

Niitty:
Vainiin. No osaatko sanoa toimiiko se yhteys ihan normaalilla adsl-modeemilla vai vaatiiko jonkun erillaisen niinkuin esim. Welho?

Asiakaspalvelija.
No emmäoikein tiedä. Mulla oli toi liittymä, mutta se ei toiminut. Vika oli tosin vissiin mun koneessa. Otin sitten Welhon takaisin ku se toimi. Se mun kone on aika sekasin.

Niitty:
No ne on joskus sellaii. Hmmm... mitenkä, se hinta oli 5 euroa, kuinka kauan asennuksessa kestää?

Asiakaspalvelija:
Se on ehkä joku viikon, mutta kuten sanottu, mulla ei toiminut joten en oikein tiedä tarkkaan. Sun kannattaa tulla melkein käymään täällä kysymään.

Niitty:
Just. No koska te olette auki?

Asiakaspalvelija:
No siis aina 8-16, paitsi että lounaalla 12-13, eikä kannata tulla 8-9 eikä 15-16 ku sillon täällä ei oikein ole ketään.

* * *

Äh... Jos internet on viidakko, niin missä on viidakkoveitseni.

ps. pitkään etsin viidakkoaiheista kuvitusta entrylle, mutta kun törmäsin tuohon bad-ass-mofoon niin tykästyin siihen. Aika hauska eiksje.


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee