« Home | Ameeba: päiväni hutsulina » | oopa: listoja elämästä vol. 2353 » | niitty: paljon on tapahtunut » | oopa: perjantaina blokitellaan » | puuro: mä niin tykkään japseista » | oopa: ne Luumäet ja muita klassikoita » | puuro: sunnuntaimuistio » | oopa: valokuvauksesta tohinaa » | oopa: punaista nerokkuutta » | oopa: PORTFOLIO »

oopa: Dove evolution



Näin videon päivällä tekijätoimiston sivuilla. Enää en muista osoitetta. Justinkin linkkasi. Minä laitan esille. Nyt voitte miettiä miltä alemmassa postauksessa poseraava Ameeba oikeasti näyttää!

Tää oli hyvä, mutta nii oli toi Ameebakin. Impressiv indiid.

Olen samaa mieltä Ameeban kanssa. Doven "tavikset" ovat todellakin liian silkoisia, hymyileväisiä ja sopusuhtaisia (siis sopusuhtaisesti pulskiakin: eihän siellä ole esimerkiksi ketään, jolla olisi todella leveä takamus).

Hei kamoon, kuinka usein olette törmänneet 150 kiloisiin viiksekkäisiin kuulantyöntäjiin? Ei ainakaan minun asuinseudultani kovin montaa tuollaista löydy. Eli tavalliset naiset ovat keskimäärin suht sopusuhtaisia ja nättejä.

Minä siis ihan oikeasti pidän Doven kampanjasta, se on hyvä vastaisku normaalille kosmetiikka markkinoinnille, jonka viesti tuntuu olevan, ettei nainen kelpaa ilman pakkelia. Mutta koska kyseessä kuitenkin on mainos, jonka tarkoitus on myydä tuotetta, niin ei kai olisi kovin tarkoituksenmukaista järkyttää katsojaa kovin paljoa.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee