« Home | Oopa: Hyvää Pyhää Patrikkia » | Puuro: Kuumehorinoita » | Oopa: Tällaista mulle kuuluu » | Oopa: Korkealta ja kovaa » | Oopa: Tutti Frutti - Fussballfachfragen » | Oopa: hakusanoja taas » | Oopa: Lisää vaalitempauksia » | Oopa: Luovaa vaalimainontaa » | oopa: tänään olen nauranut » | Oopa: valoa huoneeseen »

niitty: oi elämää

Vihdoin kaikessa alkaa olla järkeä: Vakituinen työpaikka, eilen ensimmäistä kertaa omassa saunassa, tänään lenkillä luonnonkauniissa peltomaisemissa (7.1km sauvakävellen), välipalaksi kaurapuuroa mansikkahillolla ja seuraavaksi äänestämään. Kaupanpäälle keväinen ilma, ei voi ihminen enempää sunnuntailta pyytää.

Ps. Katso reippailijan reittilaskuri kansalaisen.karttapaikka.fi

Tunnisteet: , ,

Ai tuota sanotaan järjeksi?

Olenkin miettinyt.

Koska kaikki tuntui ennen järjettömältä, olen päätellyt, että tämän täytyy olla sen vastakohta.

kuulostaapa keski-ikäiseltä ;)

oikeesti

(eikä millään pahalla)

Mielle: Mä olen jo lähempänä keski-ikää kuin teini-ikää ja erittäin onnellinen siitä. Se kaikki kohellus on jäänyt, jossei pois, niin ainakin vähemmälle. Aika/a keskittyä oleelliseen. Suosittelen.

Ensin sitä pelkää, sitten siitä haaveilee. Taitaa silti jäädä vakaa elämä minulta väliin.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee