« Home | Oopa: innovatiivisuutta » | Oopa: rauhoittumista taas... » | Puuro: Normipäiviä » | Oopa: ...jotain! » | Noumann: Avara luonto » | Oopa: Kuvia kovakantisessa » | Oopa: kaksio hakusessa » | Oopa: Lisää mestareita » | Oopa: Biliksen SM-kisat » | Noumann: Sika säkissä »

Oopa: Sanokaa mitä sanotte...

A) ...minua luultiin H&M:ssä myyjäksi miesten pukuosastolla!
B) ...ostin valkoisen pellavapuvun.

Tunnisteet:

Onko puku kyseiseltä "miesten" osastolta?

Juuh, niiden takit sopii omaan kroppaan hyvin... jos tuo puku kestää kahdet-kolmet kesähäät ja yhdet lakkiaiset, niin olen voitolla. Hanna Sarenilla on vastaavia mallistossa, mutta hinta taitaa olla vähintään 10x.

Hassu juttu. Olen haaveillut valkoisesta puvusta, mutta useat lähteet (mm. avop.) ovat sanoneet, että se on liian gay. Ei tosin anna minun pitää huivejakaan. Nekin ovat kuulemma liian gay. Nojaa, luultavasti kyseessä on kulttuuriero. Minä sukkuloin kiihkeän trendikkäässä *naureskelua* mainosmaailmassa, hän erilailla kiihkeässä IT-maailmassa:D

So gay, so what?

-oopa

Koita nyt niitty hankkia ittelles vähä munaa ja laita se huivi kaulaan. Ihme tossukka.

Ehkäpä mä laittasin, jos oikeesti haluisin:D Se huivi ny on sellane vitsi...

Sulle Niitty sopisikin sellainen kevyt taiteilijahuivi... :D

No SITÄ MÄ OLEN sanonu M:llekin!:D:D:D

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee