« Home | Oopan POFE! » | Neiti A: Kesäkuntoon » | Noumann: Wau! » | hna: Sisäiset asiat » | Metsäprinsessa: Björk! » | Neiti A: Sinkkuelämää » | Noumann: Parasta juuri nyt vol. 4 » | Neiti A: Sunnuntaiviihdettä » | Oopa: Huhuilua! » | Neiti A: Vinkki vihamiehilleni »

Neiti A: Truu laav

"Hei hanipuppeli, mä rakastan sua yli kaiken, enemmän ku elämää, niinku laiffii tiätsä, mutta mä rakastaisin sua ihan pikkipikkiriikkisen enemmän, jos sä olisit lihaksikas. Voisitsä olla? Etsäviitsisitsä? Siis i-ha-na-aa, hanitsu. Mä arvasin, että sä suostut! Sä oot paras mies ja seksyin ikinä. Mieti mikä seksypeto susta tuleekaa, ku saat vähä lihaksia. Niinku tähän ja tähän ja tähän kohtaan.

Ai nii, ja sit mä jo ostin sulle tän 4000 euroa maksavan laitteen, että sä pääset eroon noista rimpulakäsistä ja roikkupyllystä. Jooo, kato, niin ihku mä oon. Mutta sä oot ihkumpi, oot-pas! Nyt mä lähen matkalle. Muista treenata, että oot sitte kuumin hottis meidän häissä. Puspus! Ai laav juuu!"


Jotenkin näin se monologi on varmaan mennyt. Mies on hymyillyt vaivaantuneesti. Että onnea vaan teille.

Tunnisteet: ,


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee