« Home | Noumann: Parasta juuri nyt vol. 4 » | Neiti A: Sunnuntaiviihdettä » | Oopa: Huhuilua! » | Neiti A: Vinkki vihamiehilleni » | Noumann: Hyppy hyppy » | Oopa: Bileitä! » | hna: Sampo on ihan kone » | Neiti A: Hauskuutta » | Neiti A: Ei näin, Hesari » | Oopa: Ei koiria! »

Neiti A: Sinkkuelämää

Viime viikolla olin ehkäpä elämäni kauheimmilla nettitreffeillä. Mies oli sen tason isäntä-matskua, että monet pohjalaisetkin olisivat jääneet toiseksi. Tämä "normaalivartaloinen" ja raamikas kaveri osoittautui möhömahaiseksi varsinaissuomalaiseksi, joka kommentoi asiaan kuin asiaan napakasti "just". Asuun kuului tietysti mainoslippis sekä pusakkamallinen nahkatakki viime vuosituhannelta. Oh jeah. Muutenkaan ko. kaverilla ja minulla ei ollut juuri muuta yhteistä kuin... ööh... no, olimme molemmat elossa.

Kysymys kuuluukin: Miksi ihmeessä hän otti minuun yhteyttä? En keksi muuta selitystä kuin, että hän oli vain katsonut kuvani ja päätti pyytää kahville. Profiilistani kun jokainen sisälukutaitoinen voi käsittääkseni päätellä, etten ole ihan mikään peruspirkko, saati emäntä-matskua.

Mitä tästä opimme? No, ainakin sen, hyvät sinkkusiskot, että ikinä ei kannata lähteä treffeille, jos ei ole nähnyt vastapuolen kuvaa. IKINÄ. Onko selvä? Ja jos kuvaa ei pyytämälläkään saa tai kaveri kehtaa tänä digikameroiden kulta-aikana väittää, että "ei mulla oo yhtäkään sähköisessä muodossa", siitä voi jo päätellä jotain. Ja paljon.

Viikonloppuna yhtä mahtava meininki jatkui baarissa. Lauantai-ilta oli tosin siinä mielessä todella poikkeuksellinen, että joku yleensäkin tuli juttelemaan minulle jotain. Mutta no, saldo oli tämä: Yksi kappale aina niin imartelevia "Shhä oot tosshi kaunishhh nainen, mä oon kattellu shhhua koko illan" -kommentteja minua päätä lyhyemmältä mieheltä sekä keskustelu, joka eteni oitis väärille raiteille:

Mies: "Moi, ootko sä muuten Turusta kotoisin?"
Neiti A: "En, vaan Pohjanmaalta."
Mies: "Ai Paimiosta?"
Neiti A: "Eiku Poh-jan-maal-ta."
Mies: "Ai jaa. Oho. Ettekös te pohjalaiset oo aika villejä sängyssä?"

Eh, näin tällä kertaa. Mun ja Carrien elämä on niin samanlaista, että mä en kestä.

Tunnisteet: , ,

No tuota, otteks te? Ei vais, anlaki ettei ihan mene nappiin.

Vaadin, että käyt jatkossa vähintään kerran viikossa nettitreffeillä ja raportoit myös näistä baarikeskusteluista. Ihan parasta materiaalia, en oo nauranu näin paljon pintistä lukiessani pitkään aikaan. Tosin en tiedä onko se reilua, eihän tuo varmaan kauhean kivaa ole. Viihdearvo on kyllä 10+.

Mista profiilista muka?

No muuten vaan kyselen!

Varapygmi: No siis tottakai ollaan! Siinä kuule vaan pahnat pölisee, hanuri soi ja puukon tupet ryskyy, kun pohjalaisnainen päästetään petiin.

Puuro: Baarikeskustelut on kyllä yleensä jääny vähemmälle. Kai sä muistat mut? Mä oon kato se pelottava. Mutta eiköhän mun elämästä jatkossakin näitä surkuhupaisuuksia irtoa. Ei hätää siis.

Justsopivasti: Hahaa. Sitä voi kaivella osoitteesta treffit.suomi24.fi. Mutta huomauttaisin tässä kohtaa, että löytäjä ei (todellakaan) välttämättä saa pitää.

Itsellä myös karmaisevia kokemuksia samaiselta saitilta.
Kyllä se vaan on niin, että siellä hilluu ne kauheimmat tapaukset, jotka ei muuten naista saa. Poikkeuksetta nämä "tummakutriset, katseenkestävät, pilkettä silmäkulmassa" (vittu?!) omaavat komistukset osoittautuvat kaikki ihan Kimmo Sasin näköisiksi, sekä hiuksiltaan että silmälaseiltaan.
Onneksi olen pyytänyt AINA kuvan, muuten sitä vain itseään huijaa. Myös se on hälytysmerkki, jos tyyppi on koko ajan online: sillä ei tod näk olekaan muuta tekemistä. Hohhoijaa, mulle riitti. Tyydyn niihin 10 vuotta nuorempiin baarikomistuksiin.

t: Olishan se pitänyt arvata

Niinpä niin.

Jotenkin sitä vain toivoo/uskoo, että sieltä voisi löytyä jotain mielenkiintoistakin. Olenhan itsekin siellä!

Ja onhan sieltä löytynyt muutama, joiden kanssa itse olisin voinut mennä uudestaan treffeille, mutta toista osapuolta ei moinen kiinnostanut.

Joten se siitä sitten. Taas. Huoh.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee