Aina ei voi onnistua
Mainonta on jännittävä laji monella tapaa. Yksi ratkaiseva tekijä on ajoitus. Englanniksi kai timing. Mainonnan tulee seurata aikaa ja kärkevä kampanja toimii yleensä vain siinä ajassa kuin mihin se on tehty. Epäonnistumisiakin on ollut. Eräs suomalainen maitojätti esimerkiksi teki erittäin kalliin kamppiksen ja samaan ainaakaan eräs kampanjassa esiintynyt urheilija jäi kiinni dopingista.

Sitä sattuu kun käyttää hattuu, sanoo kaverini Tupsu usein stetsoni päässä. Lauantain Hesarissa oli kuulemma Sampo pankin mainos, jossa teemana oli uusi Nightwish-luottokortti. Iltasanomien verkkoversiossakin kävi hassusti. Voi Sampoa! Saisiko kortin nyt ilman Tarjaa?
t.varastomies

Sitä sattuu kun käyttää hattuu, sanoo kaverini Tupsu usein stetsoni päässä. Lauantain Hesarissa oli kuulemma Sampo pankin mainos, jossa teemana oli uusi Nightwish-luottokortti. Iltasanomien verkkoversiossakin kävi hassusti. Voi Sampoa! Saisiko kortin nyt ilman Tarjaa?
t.varastomies
Lähetä kommentti