« Home | oopa: Minun Turkuni vol. 5 » | oopa: huomenna on vuosi uusi » | oopa: Brittikomediaa parhaimmillaan » | oopa: Siitä dietistä! » | Oopa: Kännykuvia pitkästä aikaa » | Pintaliito hiljenee Joulun viettoon » | Trendit ovat hip » | Minun Turkuni VOl. 4 » | On se sitten iso... » | Uusi jäsen esittäytyy »

oopa: Digitekniikalla se on nopeaa



Uusi vuosi? WANHA!

Tätä pitää pitää sillai niinku enteenä, että näitä linkkauksia on kyllä tulossa lisää. Mutkun mun sivupalkki on odottanut mun uutta merkkiä ja nyt olen hukannut mun raakakuvankin! Hyvää vuotta sinulle, Oopa!


PS Podcastien vuoksi minäkin saatan vielä jossain vaiheessa ryhtyä haluamaan iPodia, vaikken musiikista mitään ymmärräkään. Ja tämän PS:n innoittajana tietenkin toimivat nuo pari aiempaa postaustasi!

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee