« Home | oopa: dysleksia » | oopa: v*tuiksi ne menee... » | niitty: onnea lordi! » | Oopa: EuroviisuMeemi » | oopa: väsymys. » | oopa: perjantaivitonen » | oopa: kuva kalliosta » | niitty: historian havinaa » | Ameeba:Elossa » | puuro: varjoa silmille »

oopa: älä sano...

että näytän hyvältä:
*en ole nukkunut kolmeen viikkoon omassa sängyssäni, en ole nukkunut parhalla mahdollisella tavalla.
*En tiedä missä partakoneeni, partani kasvaa nopeasti.
*Suurin osa vaatteistani on jätesäkeissä, ei ole mitään päällepantavaa.
*Hiukset rehottavat muuten vain.
*Olen usein hikinen, koska en ole paikallani.
*Ei ole ollut aina mahdollista saada keittiötä lainaa, olen syönyt ulkona, olen lihonnut.
*Olen stressaantunut, edes silmänympärysvoiteeni ei auta.

Voisitko nyt vaikka aluksi hoitaa sen katon pääsi päälle "kodin" muodossa ja sitten alkaa etsiä sitä unelmien kämppää?

Vois helpottaa, höpönassu!

ei mua kiinosta enää mikään...

Kuka suomalainen sanoo toiselle "sä näytät hyvälle". Ei ainakaan kukaan ketä minä tunnen... Taidat pyöriä jossain eurovision -piireissä *grin*.

Mistä tulikin mieleeni ihan ässäpätkä vuodelta 1980:

TELEX ja EURO-VISION:D
http://youtube.com/watch?v=6USa0zUMmqI

ps. Olen samaa mieltä kuin justsopivasti, elämä on kompromisseja, parempi vaan totutella ajatukseen.

Mennyt vähän kiinnostavuus tästä blogista kun nykyään saa lukea vain oopan valitusta. Oi niitä aikoja kun pintiksen blogissa vielä oli mielenkiintoisia juttuja ja linkkejä...

-anonymisti

en valita enää... elämäni on kivaa...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee