« Home | Noumann: Unessa » | Oopa: Upeita maisemia ja rikkaita ihmisiä » | Oopa: Kolassa » | Oopa: Terolla on sana hallussa... » | Oopa: Bueno Buense » | Oopa: Urbaania elämää » | Ameeba: kaarmeita paratiisissa » | Oopa: kesää odotellessa » | Noumann: Diesel repäisi » | Ameeba: hotelliela(i)mia »

Oopa: lisää motivaatiota

1. Minulla on käynnissä mustavalkokausi. Se johtuu siitä, että olen tutustunut Anders Petersenin kuviin, tekniikoihin ja filosofiaan.

2. Olen alkanut käyttämään Adoben Lightroomia

3. Parin projektin takia olen selannut melkoisesti arkistojani

4. Olen siirtänyt arkistoja siirrettävälle kovalevylle

Kaikesta näistä johtuen tein WEB-gallerian Lightroomilla käännetyistä MV-kuvista. Kaikki kuusi kuvaa on viime vuoden Kontufestistä.

MV-ROKK!

Tunnisteet: , ,

Minulla ei tällä hetkellä ole kameraa, tai on. Agenttikamera, joka näyttää kynältä, ja jonka kuvat ovat...

Mutta muutoin, se digipokkari mikä minulla on juuttui, niin että siihen saa virran ja avaa teleä ja sitten... avaa ja avaa ja avaa.

Mutta mustavalkoisuus on minulla valinta blogini peruskuvissa. Sitten jätän tai lisään punaista joihinkin kuviini.

Jos siellä on muita värejä, siihen on jokin syy.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee