« Home | Oopa: Helsinki HUOM! » | Oopa: Kävelyllä Suomenlinnassa » | Oopa: Kaunis syyssunnuntai » | Oopa: Aluksi oli... » | Oopa: Mageita fotoja » | Oopa: The pier of Pea Island » | Oopa: Positiivisiä meilejä » | Oopa: Miten jalikset duunataan? » | Oopa: Ajatuksia » | Oopa: Moderni mies »

Oopa: Yksinäistä!

Sisko tahtoisin jäädä, mutta tiedonvaltatie on kuuma. Facebookin valot mulle huutaa!!!!!

Myös viimeinen kanssatoverini meni kirjautumaan. Olen yksin rannalla.

Tunnisteet: ,

Olen pahoillani. Toistaiseksi en usko sinun menettäneen mitään, Jannen puheet parhaista bileistä voi jättää omaan arvoonsa.

Sitä paitsi empiirisen tutkimukseni mukaan valtaosa minun tuttavista EI ole facebookissa. Joukossa on monta bloggaavaakin tuttavaa.

Oopa, et ole yksin. Minä en ole suostunut naamakirjautumaan enkä suostu. Olen myös kyllästynyt koko bloki-voorumi-mese-nettidiibadaaba-skeneen, ettäs tiedätte.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee