Oopa: Vuoden hanurein markkinointiteko
Promootio, joka kertoo kuinka Radio NRJ on kertakäyttöinen, sotkeva, lapsellinen ja ajattelematon radiokanava. Missä olikaan brändijohtaja?
Hävetkää!!!!
Hävetkää!!!!
Tunnisteet: mainonta, markkinointi, tapahtumat
Radio NRJ on kuten kuuntelijansa: kertakäyttöinen, sotkeva, lapsellinen ja ajattelematon? Vatipää?
Posted by
Anonyymi |
10:53 ap.
Mutta onneksi joku mediapersoona keksi nämä vaihtoehdot. Ihan taas ihme meininkiä ja huumoria, mitä vanha ja nihkeä akka ei vaan VOI YMMÄRTÄÄ!!
Posted by
Hanna Kopra |
11:33 ap.
Mutta hienosti paistaa läpi suomalaisten kateus: mieluummin paskaksi kuin jollekin toiselle omaksi.
Posted by
Nikke |
12:34 ip.
Todella typerää luonnonvarojen tuhlausta. En ymmärrä. Toisaalta, eipähän tuokaan auto päätynyt teille saastuttamaan.
Posted by
Noumann |
12:28 ip.
Tiputtivat sen perä edellä, joten eiköhän tuo päädy korjausten jälkeen liikenteeseen...
Posted by
oopa |
12:59 ip.
Jaa. No sekin vielä. Ei tällasia!
Posted by
Noumann |
1:31 ip.
Lähetä kommentti