« Home | niitty: Kulttuuriteko isolla D:llä » | niitty: kivaajännääoutoo » | oopa: taidetta selaimiin » | puuro: tietoisku » | oopa: minä tykkään silmälaseista » | oopa:w+k = leijona hyllyssä » | Ameeba: pannukakkua ja veripalttua » | niitty: himo » | oopa: WTF!!! » | noumann: keltainen kaaos »

Ameeba: humala puhuu

Voi niitä asioita, joita ihmiset sanovat toisilleen humalassa. Olin eilisten opiskelijabileiden selväpäisimpiä henkilöitä, joten jopa muistan näitä eriskummallisia asioita.

Nainen miehelle eteisessä: Vittu ei tarvi esittäytyä jos ne popcornit on seksikkäämpiä ku mä.

Itkuinen nainen loppuillasta: Mä oon niin yksin täällä.

Hilpeä mies tanssikumppanilleen: Ootko sä noin etäinen mua kohtaan vain siksi, että mä seurustelen Kaisan kanssa?

Hilpeä mies tanssilattialla: Nyt pidetään hauskaa!!! Ei kyllä yhtään haittaisi, vaikka kuolisin tän jälkeen!

Nainen: Sä olet kyllä aika urpo.
Mies: Miten niin?
Nainen: Sulla on äijämielipiteitä.
Mies: Ai ootko sä pettynyt kun mä en olekaan mikään feministi.
Nainen: Noilla kiharoilla sun kannattaisi olla.
Mies: Voi vittu.
Nainen: Pakko koittaa vielä vähän. Onpa ne pehmeät.

Varainhoitaja, loppuillasta: Ei tarvitshe maksaa viinoishta. Meillä on varaa jäädä 300 euroa tappiolle. Misshä kashan avain on?

Homman nimeen kuului myös se, että joku oksensi ja sammui keittiöön, joku aiheutti vedenpaisumuksen hajottamalla vessanpöntön, kaikki alkoivat kaulailla ja istua toistensa sylissä ja juomalauluja laulettiin sitä kovempaa (ja sävelestä välittämättä) mitä pidemmälle ilta kului. Allekirjoittaneelle tuli pipi kyynärpäähän kun eräs railakkaissa tunnelmissa ollut tyyppi sai päähänsä alkaa nostelemaan minua ilmaan. Lisäksi joku -85 syntynyt nuorukainen sanoi minua vanhaksi. Tästäkin huolimatta, on se opiskelijaelämä välillä hauskaakin. En taida täteytyä, ihan vielä.

Kuulostaa siltä että siellä on ollut KEMUT. Eniten mua nauratti "etäinen mies nimeltä Kaisa" ja "höveli varainhoitaja". Kummatkin saa minulta nolla luotettavuuspistettä. Voivoi kuinka helposti sitä pystyy pilaamaan niin paljon. Hehheh.

Itseäni jännittää, koska olen menossa huomenna hyvin kosteisiin lähisukulaisen 50v.-juhliin. Ajattelin olla selvinpäin, mutta kauhulla odotan, mitä kuulen kun tulee "totuuksien aika"...

Oi niitä aikoja kun oli jotain tuollaista. Setäyminen on POP.... siis ainakin henkisesti.

Tai sitten voi tehdä niin kuin minä, että ei ole missään yhteydessä sukulaisiin... mitenköhän siinä näin kävi? Toisaalta näin setäni yksi päivä kaupassa. Kertoi kuuleeni nimeni kaksi vuotta sitten radiossa. Juteltiin siis kuulumisia.

Mulle esitetyt kysymykset on sitten taas:

1. No, mitäs "koivusalo", ootko jo näytellyt paljon? (siis mitävittua..)
2. koskas te saatte lapsia. (mitävit...)
3. mikä on ku viina ei maistu? (..)

Olen kerran ollut juomatta bileissä lokakuussa 2002. Illan saldo (nää oli tallessa vieläkin):
-Äiti äiti, rippi haluu ripittäytyä.
-Tää on jo aika lähellä dadasta.
-Mulla pitää olla jotain painavaa päällä.
-No MÄ voin tanssia pöydällä.
-TAAS toi paha silmä katsoo mua.
-Ressu seuraa sua kaikkialle.
-Mä luulin, että se oli vaate ja mä join sitä.
-Paulan supersoona puhuu.

Meilläpäin:

1. Vieläkö sä asut Turussa?
2. Et sitten ole ajatellut mennä oikeisiin töihin?
3. Mitäs sä nyt opiskelitkaan?
4. Ja jatkona edelliseen: mitäs ihmettä se on?

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee