« Home | oopa:w+k = leijona hyllyssä » | Ameeba: pannukakkua ja veripalttua » | niitty: himo » | oopa: WTF!!! » | noumann: keltainen kaaos » | puuro: kaikille apaattisille » | niitty: arjen kurjuus » | Ameeba: väärällä jalalla » | oopa: runokilpailun satoa » | Ameeba: Sano mua rehtoriksi »

oopa: minä tykkään silmälaseista

Jos vastaani tulisi tyttö tällaisissa laseissa, niin rakastuisin. Kuva: Glasögöndirect

Olen tilannut kahdet edelliset silmälasini (eli siis kaikki) netistä. Ensimmäiset maksoivat 39e ja toiset 42e. Niinpä. Alunperin olisin jo halunnut Miklin mallistosta Starckin suunnittelemat pokat. Niiden hinta oli 700e!

Nyt haluan silmälaseihini väriä tai sitten edelleen ne läpinäkyvästä muovista tehdyt kehykset. Pääasia on, että lasit ovat suuuuret. Sellaisista minä tykkään. Ja silmälasipäisistä tytöistä myös.

Eivätkä nuo pisamatkaan ole hassummat.

Silmälasipäiset tytöt, oh. Pojat puhuu asiaa.

Hups, kävin sovittamassa uusia laseja. Huomenna tilaan ne, jos Annakin tykkää niistä. Vaikka ymmärränkin asioiden päälle, niin aina tarvitsee yhden naisen mielipiteen.

Poika todellakin puhuu asiaa!
Kiitos päiväni pelastamisesta :D

Silmälasipäinen tyttö

Jos sulla on otsatukka, niin Puuron ja mun välille tulee tappelu.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee