« Home | puuro: kaikille apaattisille » | niitty: arjen kurjuus » | Ameeba: väärällä jalalla » | oopa: runokilpailun satoa » | Ameeba: Sano mua rehtoriksi » | oopa: vitun savitakkiässät » | oopa: one hour photo » | Ameeba: possessiivisufliksin liittyminen agenttipa... » | oopa: ihminen etsii asuntoa » | puuro: viherpeukalo hymistelee »

noumann: keltainen kaaos

On se kumma, että keltaiseksi maalattu Stockmann on tupaten täynnä jo puoli kymmeneltä. Eikö ihmisillä ole töitä? Minäkin hairahduin ja ostin Leen farkut, jotka onkin ihan pirun tylsät, eli vien ne takaisin. Myös uusi Image tarttui mukaan, siinä esitellään Turun skene ja monta kaveria.

Mä haluaisin uudet farkut, mutta en tällä läskiperseellä löydä mitään...


minne voin laittaa 10kg?

Anna ne oopa mulle, oon muutenkin tällänen riuku :)

Itse kävin tänään testaamassa niin Tapiolan kuin Stockankin tarjoukset. Syy kahteen visiittiin oli naisissa, ensiksi tyttöystävän kanssa Tapiolassa ja sitten kaffen jälkeen lukiokaverin kanssa Stadissa...hulluahan se oli. Toki suuremmassa on suurempi määrä kledjuja, mutta Tapiolassa oli kuitenkin about sanat kuteet tarjouksessa ja lisäksi sovituskoppeihin pääsi about suoraan ja väkea ei ollut tungokseksi.

Sanokaa maalaiseksi tai teekkariksi, mutta ihmismassat eivät ole minua varten.

-Jorde

PS: oopalle tiedoksi et oon tosi hot nykyään, kai nörtit on sit tyylikkäitä tai jotain ;)

Mun Kellossa on telkkarin kaukosäädin.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee