« Home | Ameeba: harvat meistä on rautaa » | oopa: Turun torilta » | puuro: sunnuntaisymppistelyä » | Oopa, optimismi ja onni » | oopa: keikat TOP5 » | oopa: minä en muuten kaljuunnu » | oopa: S+arck hallitsee » | Ameeba: humala puhuu » | niitty: Kulttuuriteko isolla D:llä » | niitty: kivaajännääoutoo »

läskioopa ja uudet lasit

Näytät oudolta tossa kuvassa.

Ei helvata. Hienot pokat. Mutta mitä sulle on muuten tapahtunut? Pappaoopa.

Mulla taisi olla ihan samat kotisovituksessa kun viimeksi vaihdoin rillejä. Noi oli mukavat, mut nykyiset vei voiton.

läski mikä läski.

Oot hankkinut kameraan vesamattiloiri-filtterin?

Pitääkö aina vaan vittuilla? Mun mitta alkaa olemaan täynnä.

Oopa-kulta. Ei se ole vittuilua kun toiset koittaa sanoa, että olet huomattavasti enemmän eduksesi IRL kuin tuossa oudonnäköisessä kuvassa.

kiitos metsis.

Tyylikas Olli 8)

*reps* toihan on se toinen homppeli siitä ekasta unelmakämpästä :D

Ootsä tehny jotain tolle kuvalle?

En, Sigman piirtokyky on vaan vähän tuollainen...

Oopa nukkui melkein mun vieressä viime yön, eikä se kyl läskiltä näyttäny.

Joo ja toi Anonymous on muuten sitten mies. Ja eilen tapasin erään ihmisen joka on nähnyt mut vain kuvissa. Mun juttujen perusteella odotti tuhdimpaa tapausta.... taidan olla virtuaaliläski. :D

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee