« Home | Ameeba: väärällä jalalla » | oopa: runokilpailun satoa » | Ameeba: Sano mua rehtoriksi » | oopa: vitun savitakkiässät » | oopa: one hour photo » | Ameeba: possessiivisufliksin liittyminen agenttipa... » | oopa: ihminen etsii asuntoa » | puuro: viherpeukalo hymistelee » | oopa: blogimaailman Ronadinho » | oopa: 2.linja ja hyvä fiilis »

niitty: arjen kurjuus

Olen nyt harrastanut kuntosalia keskimäärin 3-4 kertaa viikossa joulukuun lopusta asti. Aina todellakaan ei ole huvittanut salille mennä, mutta kun sinne ja sieltä on päässyt, on olo ollut about taivaallinen.

Tälläviikolla en ole päässyt kuntoilemaan, eikä olo ole siten ollut hyvä. Maanantaina harmittelin mielessäni koko illan kun täytyi mennä kyläilemään eikä saanut rankaista rautaa. Eilen meni töissä pitkään ja tänään lupasin mennä rakkaani kanssa katsomaan Broken Flowerssin. Sinäänsä ihan mukavaa, mutta kun huomenna töissä menee taas pitkään ja perjantaina pitää siirtyä maalle, seilaan jossain epätoivon ja fyysisen raivon välillä kun ohjelmani ei toteudu.

Eikä paljon lohduta, että kaiken tämän päälle avokki on siis viettämänsä ehkä elämänsä paskinta talvilomaa kanssani täällä Helsingissä. Kun aamulla töihin lähtiessäni sanoin että olen pahoillani paskimmasta lomastasi ikinä, oli vastaus epäuskottavan lakoninen "ei se ole sun vika". . . Kyllähän mä haluaisin tehdä jotain kivaa, mutta kun ei vaan ehdi, edes käydä yhdessä salilla.

Mä olen (muiden luuloista poiketen) ollut hyvällä tuulella. Jopa todella hyvällä tuulella.

Ja ei pelkoa, että olisin mennyt tuonne ulos sauvauimaan.

Mä ihmettelin, että miten sä olet niin huolestunut... sori. Ajatukseni eivät ehkä olleet selviä.

Best regards from NY!
»

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee