« Home | Ameeba: Läskiä ja lakanoita » | ameeba: Prekariaatti ja maaseudun tulevaisuus » | oopa ja kiinteisvälittäjät » | Oopa oli oopperassa » | noumann: liikaa hihaa » | oopa: paskoja kuvia » | niitty: insomnia » | oopa: loft-asumista » | noumann: pää pinnalla » | Ameeba: vapusta vastuuseen »

niitty: otsikoimatonta urinaa

Viimeisen viikon aikana olen vittuuntunut mm. seuraaviin asioihin:

- Katteettomat lupaukset (tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus),
- yritetään koko ajan teetättää asioita useimmiten ilmaiseksi,
- isot polkee pienet suohon,
- kämppä on sotkuinen, en ole jaksanut siivota hetkeen. Vaatteita sikin sokin, kaksi lamppua palanut ja jääkaapissa vain valo.
- Niin ja se että unohdin mp3-soittimeni Turkuun.

Viimeisen viikon aikana olen ollut tyytyväinen mm. seuraaviin asioihin:

- Yksi tuottaja on kovasti innoissaan lyhytelokuvakäsikirjoituksestani, parin palaverin jälkeen, minulla on hyvä fiilis. Kivaa kun jotain kiinnostaa ja se vielä tykkää ja innostuu.
- Aurinko paistaa, vaikka en sitä juuri näe. Työni kun tapahtuu pääasiassa syvällä kivitalon kätköissä.


Viimeisen viikon aikana olen päättänyt mm. seuraavaa:
- Jos tästä ei ura urkene, lähden vaikka kainuuseen rajavartiaksi karhuja laskemaan.
- Minua ei enää kiinnostaa humaani lähestyminen ihmisyyteen, se on niin out, että parempi vain tuijotella omaan napaan.
- En juo enää kahvia. (En missäänvaiheessa ole uskonut tähän päätökseen.)


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee