« Home | niitty: nuoruudessani fanitin tätäkin: » | niitty: jalkapallosta » | noumann: astun keskenäni korkin päälle » | oopa: random1 » | noumann: flyygelipod » | niitty: BODYMOVING » | oopa: nyt se sitten löytyi... » | oopa: sm-biljardia » | Ameeba: nami nami » | puuro: pukuprobleema »

oopa: jotkut asiat vain toimii

Yksi niistä on HTV:n Welho-nettiliittymä. Sen saa tilattua jopa fillarilähetillä kotiinkuljetettuna. Parasta on kuitenkin asennus. iBookkini ei kerennyt käynnistymään kun olin jo kytkenyt johdot ja nettiyhteys oli valmis käytettäväksi - liittymä kun aukeaa alle tunnissa. Mites viimeeksi tilattu ADSL? Avaaminen kesti 6 viikkoa tai itse littymä aukesi kolmen viikon odottelun jälkeen - kukaan ei vaan kertonut siitä.

Niin ja Noumann olit oikeassa: lämmin dallaspulla on ihan helvetin hyvää...

Mulla toisenlaisia kokemuksia... Kun 1.3. mun piti saada se liittymä, ilmoitti fillarilähetti 20.55 että "soooorii, mää eeen nyyy eeehiii eenäää täänäää". Olin että ai, no koskas sitten.. 5 päivää siinä meni, että aikataulut kohtasivat(olin toki viikonlopun pöööndel mutta silti.).

Positiivista oli se, että liittymä tosiaan toimi ilman sen isompia asenteluja, letku seinään ja baanalle.

No mutta se dallaspulla toimii aina.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee