« Home | Oopa: www vai ei? » | Oopa: Vanhenemista » | Oopa: teipiti teipiti rullaati rullaa » | Noumann: Roisin rocks » | Oopa: Kuka olisi uskonut? » | Oopa: Kuvia Youtubessa » | Oopa: Kiev60-kuvia » | Ameeba: Viva la verotus » | Noumann: Hihihi » | Ameeba: lasikaton alla helisee »

Oopa: Pitkäaikaisuutta

Melkein tasantarkalleen viisi vuotta sitten minulla oli viimeeksi toistaiseksi voimassa oleva työsopimus. Viiteen vuoteen mahtuu paljon: opiskelua, yrittämistä ja pätkätöitä. Nyt sitä on sitten taas kunnon kansalainen. Ei nimittäin ole koskaan tullut niin paljon virastoissa paskaa niskaan kuin yrittäjänä. Vuoden päästä saattaa saada jopa asuntolainaa, kun ajattelevat, että tuo on ollut vuoden töissä. Ei vaan yrittänyt.

Noh, olihan yrittämisessä omat etunsa. Minä olen vain huono sanomaan asioihin ei. Jos joku pyytäisi nyt vaikkapa ammattiurheilijaksi Sveitsin sählykentille, niin varmaan sanoisin JOO. Sen verran olen hullun tyhmä.

Kai tämäkin on aikuistumista? Silti tykkään lakritsasta.

Tunnisteet:

Onnea! Kaikessa on puolensa, myös nurja sellainen. Minä olen ollut nyt puoli vuotta vakkarina, ja vaikka nautinkin olostani suunnattomasti, mietin joskus, että tässäkö se kaikki nyt sitten oli? Enemmän, kauniimmin ja korkeammalle, siinä se mikä vie ihmistä, minuakin, eteenpäin.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee