« Home | oopa: snookersalin varjoissa » | puuro: viikkokatsaus » | oopa: muistakaa sandaalit » | oopa: nyrkkeilyä ja uudet lasit » | noumann: olet tässä (turku) » | oopa: kuka minä olen? » | niitty: otsikoimatonta urinaa » | Ameeba: Läskiä ja lakanoita » | ameeba: Prekariaatti ja maaseudun tulevaisuus » | oopa ja kiinteisvälittäjät »

oopa: Urheilun tähtihetkiä...

Olisihan näitä vaikka miten, mutta... nauttikaa:

Michael Jordanin parhaita!
Tiger Woods: Maailman hienoin golf-lyönti.
Rob "ässä" Hiseyn taidonnäyte.
Ronnie O'Sullivan: nopein 147 snookerissa...
Ari Vatanen: Pikes Peak.

Mun täytyy näköjään tehdä erillinen jalkapallopostaus, kun Oopalla ei oo toi kuningaslaji hallussa.

Älä sotke sitä lajia tänne. Riittää kun kirjoittaa youtubeen hakusanaksi Ronaldinho.

booooriiiiiinggggg...

Puuro: enää 32 yötä...

Nitty: Kerro sä nyt edes miksi ihminen ei saa nauttia penkkiurheilusta? Ehkä mä sitten olen juntti. Oletko käynyt punttiksella?

Metsis, Puuro: 31 yötä mihin? ;)

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee