« Home | oopa: muistakaa sandaalit » | oopa: nyrkkeilyä ja uudet lasit » | noumann: olet tässä (turku) » | oopa: kuka minä olen? » | niitty: otsikoimatonta urinaa » | Ameeba: Läskiä ja lakanoita » | ameeba: Prekariaatti ja maaseudun tulevaisuus » | oopa ja kiinteisvälittäjät » | Oopa oli oopperassa » | noumann: liikaa hihaa »

puuro: viikkokatsaus

Siitä onkin jo tovi, kun olen viimeksi tänne kirjoittanut, ja kunnon narsistina tietenkin oletan, että kaikki te palatte halusta kuulla kuulumisiani.
Kuluneen viikon aikana olen arkiaskareiden ohella:

- poseerannut HBL:n kesäkirpputorimuotia esittelevän jutun mallina.
- katsonut Turun Yliopiston taiteentutkimuksen ainejärjestöjen jalkapalloturnausta.
- juonut kesän ensimmäisen jokilaivakaljani.
- viettänyt kustantamon viisivuotisjuhlia.
- päättänyt mitä teen kesäopinnoikseni.
- keksinyt lautapeli-idean.
- juonut kesän ensimmäiset puistonousuhumalat.
- saanut kavereiden kanssa valmiiksi koirankakkaa käsittelevän mainosanimaation.
- myöntänyt, että seurustelen taas.
- hävinnyt vedon, mikä sekin on vain ja ainoastaan hauskaa.

Olen pahoillani, jos olen liian hyväntuulinen, mutta en voi muuta kuin lainata Kauko Röyhkää: "Mulla pyyhkii hyvin, mulla menee hyvin. Kaikki rakastaa mua kuin Jeesusta."

Mahtavaa.. MINÄ siis olen kuningas.

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee