« Home | oopa: Urheilun tähtihetkiä... » | oopa: snookersalin varjoissa » | puuro: viikkokatsaus » | oopa: muistakaa sandaalit » | oopa: nyrkkeilyä ja uudet lasit » | noumann: olet tässä (turku) » | oopa: kuka minä olen? » | niitty: otsikoimatonta urinaa » | Ameeba: Läskiä ja lakanoita » | ameeba: Prekariaatti ja maaseudun tulevaisuus »

oopa: elämää kaduilla

Nyt saattaa olla lähellä saada uusi koti. Ei asunto, ei huoneisto, ei talo, vaan koti. Siellä on kaikki mitä tarvitsen: pippurimylly, sänky ja valopöytä. Mahdollinen koti sijaitsee Töölössä, vaikka halusin Kallioon. Ilmeisesti sinne halusi myös moni muu. Onneksi ikkunan alta ajaa 3T, se vie toiseen kotiin.

*
Olin eilen urheilemassa. Jotain uutta minulle. Nuorena pelasin hulluna koripalloa, mutta olkapää vaivat pakottivat lopettamaan. Samat vaivat pakottivat myös myymään trialfillarin. Ne olivat kovia paikkoja. Nyt kumpikin olkapää vaatisi leikkausta. Jonot ovat pitkiä ja onneksi olen oppinut elämään sijoiltamenevien nivelten kanssa. Huomenna ja perjantaina pelaan taas sählyä - veren maku suussa.

*
Kirjoitin eilen työtodistuksen. Sen saaja ei meinannut uskoa näkemäänsä. Jokainen sana paperissa oli kuitenkin totta. Enhän minä voi kirjoittaa omalla nimelläni jotain, mikä ei ole totta. Myös oma uskottavuus on helposti vaakalaudalla. Työtodistus on kohtalaisen virallinen asiakirja. Ja jos joku on oikeasti hyvä, niin siitä voi kertoa myös seuraavia työnhakuja varten.

*
Tänään on lepopäivä. En vielä tiedä missä nukun.

Patjani on tarvittaessa käytettävissä: flunssan vuoksi peruin firman liikuntariehailunkin.

Hienoa, jos se asuntoasia ratkeaa!

Hih, Oopan kirjoituksesta saa mielikuvan, että kodin löytäminen on saattanut olla vaivalloista senkin takia, että O on halunnut asettua jo asuttuun kotiin.

"vaan koti. Siellä on kaikki mitä tarvitsen: pippurimylly, sänky ja valopöytä."

Mulla lonksahti 15-vuotiaana olkapää sijoiltaan. Sitten se oli pitkään kipeä, kunnes meni ohi. Toissaviikolla parivenyteltiin koulun jumppatunnilla ja olkapää on ollut siitä asti kipeä. Ehkä se pitää amputoida.

Mun olkapäät on niin huonona, että en jaksa edes kertoa...

Lähetä kommentti


www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from oopa8000. Make your own badge here.
Sisäpiiri suosittelee